TALANGPRISET



Den här tomten vann jag och Saga när vi vann talangjakten i skolan. Ligger hemma och är sjuk idag igen. Mår lite bättre idag. Mamma tyckte det var bäst att jag var hemma idag fast jag mår lite bättre. Så imorgon ska jag ialla fall till skolan och då slutar vi 12.00. Imorgon har vi sån tur i skolan för att vi missar idrotten för att Svarteskolan tror jag det är som ska ha innebandyturnering eller något, så vi ska spela bowling istället för att ha idrott. Yeees! Missa inte Bring it on 23.00 på fredag. Det ska ialla fall inte jag.


Kommentarer
Postat av: Concordia

Jag är också hemma och sjuk. Segt. Bring it on, visst är det den med Kirsten Dunst, typ?

2008-11-27 @ 14:56:09
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0