i'm a tough bitch.



bild två är tagen precis innan lady gaga börjar sjunga låten "teeth". därav den konstiga minen. det är helt sjukt att hon har gult hår, man trodde ju verkligen ingen kunde passa i det! aja, färdig snackat om lady gaga. imorse vaknade jag upp i ett bländande vitt ystad. jag älskar snön, den är så vacker på något sätt. och för cirka 20 minuter sen, kom mamma in och satt upp en julstjärna och lite annat smått och gott inför julen på mitt rum. mysig stämning, speciellt när ljuset från julstjärnan lyser så det blir små stjärnor på väggarna och i taket. nu ska jag fortsätta njuta, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: oskisposkis

din blogg blev plötsligt tråkig :(



lady gaga

lady gaga

lady gaga

lady gaga



JA FÅR DAMP! :(

2010-11-26 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0